HTML

It`s My Life - Életem napjai

"In my rearview mirror My life is getting clearer The sunset sighs and slowly disappears These trinkets once were treasure Life changes like the weather You grow up, grow old or hit the road ’round here So I drive, watching white lines passing by With my plastic dashboard Jesus, waiting there to greet us..."

Friss topikok

  • jovigirl: kösz Emy,hogy ide leírtad nekem-nekünk magyarul!! valahol meg volt nekem is,de mára már nem tudom ... (2008.05.13. 17:07) és a legkedvesebb:D
  • jovigirl: király ez a poló,reméllem hogy indulásig ez is meglessz:) (2008.05.10. 23:19) Bárcsak jóvá tudnám tenni
  • Angyalka: Szia! Én csak annyit tudok mondani neked, hogy nem szabad sokáig beletemetkezni a szomorúságba, me... (2008.04.27. 14:31) Kínzó vágy
  • jovigirl: na ná hogy örülsz,akár csak ÉN!!!!!!VÉGRE-VÉGRE!!!!!!!!!!:D (2008.04.18. 18:33) A küzdőtéri jegyek!!!!
  • jovigirl: Emy tudod,hogy nem vagy egyedül,kiratás és tényleg nézd a dolgok jó oldalát!!!Már az is nagyon jó ... (2008.04.09. 22:56) Hazudj nekem

Linkblog

2008.05.12. 20:34 EmykeBJ

és a legkedvesebb:D

"Born To Be My Baby"
Azért születtél, hogy enyém legyél/Nekem születtél

2,3,4:
Nananana-nanana-nananana,
Nananana-nanana-nananana,
Nananana-nanana-nananana

Esős éjszaka és egész nap dolgoztunk
Mindkettőnknek van állása, mert számlákat kell fizetni
Van valamink, amit nem vihetnek el
Szerelmünk, életünk

Csukd be az ajtót, hagyd kint a hideget
Nem kell semmi, amikor melletted vagyok
Van valamink, ami sosem hal meg
Álmaink, büszkeségünk

A szívem ver, mint egy dob (minden este)
Húshoz húst, egyhez egyet (és ez rendben van)
És én sosem hagylak elmenni, mert
Van valami, amit tudok legbelül

Azért születtél, hogy enyém legyél
És baby, én azért lettem, hogy tiéd legyek

Van miben hinnünk
Még akkor is, ha nem tudjuk hol álljunk
Csak Isten tudja az okokat
De fogadok, hogy van neki egy terve
Mer' azért születtél, hogy enyém legyél
És baby, én azért lettem, hogy tiéd legyek

Gyújts egy gyertyát, fújd el a világot
Asztal kettőnknek egy TV-tálcán [TV-tartón?]
Ez nem különleges, baby, rendben van
Időnk, utunk

Szóval, tarts közel, jobb ha szorosan kapaszkodunk
Csatold be magad, baby, rázós út lesz
Két kölyök vagyunk lekötve az élet útjára
Világunk, harcunk

Ha egymás mellett állunk (minden este)
Majd jön egy esély (és ez rendben van)
És én tudom, újból élni fogsz
A szívemben a napig, amíg meghalok

Mert azért születtél, hogy enyém legyél
És baby, én azért lettem, hogy tiéd legyek

Van miben hinnünk
Még akkor is, ha nem tudjuk hol álljunk
Csak Isten tudja az okokat
De fogadok, hogy van neki egy terve
Mer' azért születtél, hogy enyém legyél
És baby, én azért lettem, hogy tiéd legyek

[Szóló]

És a szívem ver, mint egy dob (minden este)
Húshoz húst, egyhez egyet (és ez rendben van)
És én sosem hagylak elmenni, mert
Van valami, amit tudok legbelül

Mert azért születtél, hogy enyém legyél
És baby, én azért lettem, hogy tiéd legyek

Van miben hinnünk
Még akkor is, ha nem tudjuk hol álljunk
Csak Isten tudja az okokat
De fogadok, hogy van neki egy terve
Mer' azért születtél, hogy enyém legyél
És baby, én azért lettem, hogy tiéd legyek

Azért születtél, hogy enyém legyél
És baby, én azért lettem, hogy tiéd legyek

Nananana-nanana-nananana, Nananana-nanana-nananana,
Nananana-nanana-nananana, Nananana-nanana-nananana,
Nananana-nanana-nananana, Nananana-nanana-nananana,
Nananana-nanana-nananana, Nananana-nanana-nananana

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://emyke.blog.hu/api/trackback/id/tr16465517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jovigirl 2008.05.13. 17:07:57

kösz Emy,hogy ide leírtad nekem-nekünk magyarul!! valahol meg volt nekem is,de mára már nem tudom merre lehet:(
süti beállítások módosítása