HTML

It`s My Life - Életem napjai

"In my rearview mirror My life is getting clearer The sunset sighs and slowly disappears These trinkets once were treasure Life changes like the weather You grow up, grow old or hit the road ’round here So I drive, watching white lines passing by With my plastic dashboard Jesus, waiting there to greet us..."

Friss topikok

  • jovigirl: kösz Emy,hogy ide leírtad nekem-nekünk magyarul!! valahol meg volt nekem is,de mára már nem tudom ... (2008.05.13. 17:07) és a legkedvesebb:D
  • jovigirl: király ez a poló,reméllem hogy indulásig ez is meglessz:) (2008.05.10. 23:19) Bárcsak jóvá tudnám tenni
  • Angyalka: Szia! Én csak annyit tudok mondani neked, hogy nem szabad sokáig beletemetkezni a szomorúságba, me... (2008.04.27. 14:31) Kínzó vágy
  • jovigirl: na ná hogy örülsz,akár csak ÉN!!!!!!VÉGRE-VÉGRE!!!!!!!!!!:D (2008.04.18. 18:33) A küzdőtéri jegyek!!!!
  • jovigirl: Emy tudod,hogy nem vagy egyedül,kiratás és tényleg nézd a dolgok jó oldalát!!!Már az is nagyon jó ... (2008.04.09. 22:56) Hazudj nekem

Linkblog

2008.04.26. 21:02 EmykeBJ

Miért nem merek odamenni hozzá?

Mai napon legszívesebben elbőgtem volna magam. A szerelmem közvetlen közelében voltam, de nem jön oda hozzám, mert nekem kéne bocsánatot kérnem tőle. Csak kerülgetett, vagy messziről nézett rám. Akárhová megy, vagy ha jön, minden mozdulatát megérzem, szinte olyan nekem, mint egy napi drogadag. A közelében viszont gyenge vagyok, alig merek megszólalni, szegény nem tudja elképzelni, miért vagyok ilyen. Tudja, hogy szeretem, mert az egyik munkatársamhoz minid úgy megy oda, nevetve, hogy Emese most biztos... de nem merek visszaszólni. Nem tudom megérteni, ha tényleg kellettem volna neki, miért menekült egy másik nőhöz. Igen, szerelmes vagyok, ez már biztos. A csapdájába estem, és megőrülnék, ha tényleg elmenne tőlünk. Ha tudná, mit jelent nekem!!! Én vagyok a legbénább nő  a világon! Csak egyszer borulna el úgy az agyam, hogy máshoz nem mennék, csak hozzá!!! De nem tehetem meg, mert ott van a barátnője!!! Képtelen lennék ártani neki. Bárcsak oda tudnék menni, csak egyszer .... Az sem érdekelne, ha utána folyna a könnyem előtte. Nekem ő ott a legfontosabb,már semmi nem érdekelne, csak ő... Mit tettem vele??? Ha jelentek neki még valamit, remélem meg tud bocsátani nekem...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emyke.blog.hu/api/trackback/id/tr74443587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása