HTML

It`s My Life - Életem napjai

"In my rearview mirror My life is getting clearer The sunset sighs and slowly disappears These trinkets once were treasure Life changes like the weather You grow up, grow old or hit the road ’round here So I drive, watching white lines passing by With my plastic dashboard Jesus, waiting there to greet us..."

Friss topikok

  • jovigirl: kösz Emy,hogy ide leírtad nekem-nekünk magyarul!! valahol meg volt nekem is,de mára már nem tudom ... (2008.05.13. 17:07) és a legkedvesebb:D
  • jovigirl: király ez a poló,reméllem hogy indulásig ez is meglessz:) (2008.05.10. 23:19) Bárcsak jóvá tudnám tenni
  • Angyalka: Szia! Én csak annyit tudok mondani neked, hogy nem szabad sokáig beletemetkezni a szomorúságba, me... (2008.04.27. 14:31) Kínzó vágy
  • jovigirl: na ná hogy örülsz,akár csak ÉN!!!!!!VÉGRE-VÉGRE!!!!!!!!!!:D (2008.04.18. 18:33) A küzdőtéri jegyek!!!!
  • jovigirl: Emy tudod,hogy nem vagy egyedül,kiratás és tényleg nézd a dolgok jó oldalát!!!Már az is nagyon jó ... (2008.04.09. 22:56) Hazudj nekem

Linkblog

2008.05.05. 19:51 EmykeBJ

Újra látni őt:)))

Nagyon gyorsan eltelt ez a négy nap, szusszantam egy kicsit, de már alig vártam, hogy végre ismét dolgozzunk, mert ott van Ő. Újra látni őt olyan volt, mintha megnyugodott volna a szívem. Nem bunkó módon ment oda mindjárt a "hülye BMW-s" nőihez, hanem első dolga volt odajönni hozzánk, és nekünk NEKEM, és főnökömnek köszönni egy hatalmas "Sziasztokal", és közben kezet fogott Petivel. De rám nézett, és ez mindennél többet jelentett nekem. Csak visszaköszönni volt időm, hogy "Szia" és már sajnos spurizott is az övéihez. Lehet, hogy elsőként Editke köszönt rá, de hát ő olyan, hogy szinte karon fogva vezeti be a drágámat. Mindig kiül az ajtóba, és csak akkor jön el onnan, mikor Ő megérkezik. Ami feltűnt, hogy rengeteget fogyott. Mintha nem is az a pasi lenne, akit tavaly még duzzadt az erőtől, meg volt egy kicsi pocija is. Biztos volt kivel kalóriát égetnie, mert tuti a szex miatt fogyott ennyit. Ha az a nő ennyire kikészíti, akkor meg sem érdemli. Nehogy elfogyassza őt teljesen, mert olyan vékony lett szinte, mint én. Rögtön azzal kezdett, hogy felvágott pár előlapot, de ép megláttam, akaratomon kívül, ahogy a kést végighasítja a nyejlonon:P!!! Olyan lágyan vitte ezt véghez, pedig az csak egy szemétre való cucc, akkor egy nővel milyen gyengéd lehet? Hülye Editke mindig be mer szólni neki, és amikor ott vagyok én is csak nyög egyet, hogy ajjj,"Emese mért nem szól hozzám semit?" Persze nem mondja ki, de ezt csak e miatt reagálhatja így. Még mindig arra vár, hogy én menjek oda hozzá? Hát ha csak ez kell!!! Holnap lesz rá lehetőségem, mert egy volt munkatársamhoz kell odamennem, BMW-s körökbe, mert Ingrid névnap lesz, s begyűjtöm a pénzt, de Évim mindig beszólt nekem a drága miatt, de ő tényleg beszól, ha ő is ott lesz, akkor végem:D S biztos nem fogja kihagyni, hogy ha odamegyek Évikéhez, ott punnyadjon a helyén és röhögjön. De akkor visszaadom neki, hogy "és te már kihevertél engem?" vagy hasonlót. Nem fog érdekelni ki van ott, és ki nincs. Sokat írok róla, miközben már csak 18 nap és megyek Münchenbe. Itthon meg apum balhézik a lemaradt rezsik miatt, olyan mint egy vészmadár, kikapcsolják ezt, kikapcsolják azt. De utólag úgyis beleadok annyi pénzt amennyit csak tudok, szóval befejezheti. A tesóm meg itthon döglik, ahelyett,hogy elkezdene Ballagás után munkát keresni, mert arra vár, hogy a szájába repüljön a sült galamb! Sajnos semmi nem érdekli, de tőlem ne várjon mindig pénzt, mert nem fogok adni neki.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emyke.blog.hu/api/trackback/id/tr38455475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása