HTML

It`s My Life - Életem napjai

"In my rearview mirror My life is getting clearer The sunset sighs and slowly disappears These trinkets once were treasure Life changes like the weather You grow up, grow old or hit the road ’round here So I drive, watching white lines passing by With my plastic dashboard Jesus, waiting there to greet us..."

Friss topikok

  • jovigirl: kösz Emy,hogy ide leírtad nekem-nekünk magyarul!! valahol meg volt nekem is,de mára már nem tudom ... (2008.05.13. 17:07) és a legkedvesebb:D
  • jovigirl: király ez a poló,reméllem hogy indulásig ez is meglessz:) (2008.05.10. 23:19) Bárcsak jóvá tudnám tenni
  • Angyalka: Szia! Én csak annyit tudok mondani neked, hogy nem szabad sokáig beletemetkezni a szomorúságba, me... (2008.04.27. 14:31) Kínzó vágy
  • jovigirl: na ná hogy örülsz,akár csak ÉN!!!!!!VÉGRE-VÉGRE!!!!!!!!!!:D (2008.04.18. 18:33) A küzdőtéri jegyek!!!!
  • jovigirl: Emy tudod,hogy nem vagy egyedül,kiratás és tényleg nézd a dolgok jó oldalát!!!Már az is nagyon jó ... (2008.04.09. 22:56) Hazudj nekem

Linkblog

2008.04.18. 10:53 EmykeBJ

A küzdőtéri jegyek!!!!

Az előbb kirohantam az utcára, a postás után, mert rossz a csengőm, és nehogy kiabáljon alapon, nem tudtam aláírni az ajánlott küldeményemet. Megérkeztek a küzdőtéri INNENRAUMOS (ezt a szót sosem fogom elfelejteni:D)állójegyeink végre a németektől!!!!!Az e-bay-es eladója nagyon korrekt volt a vásárláskor. Bruni a múlt héten megírta, hogy már postázta is őket, persze megköszöntem neki, mert ezt így illik ilyenkor. Szóval most nagyon örülök, hogy véééééééééééééééééééééééééééégre itt vannak. Auserdem nochmals Vielen, Vielen Dank Bruni!!!!

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://emyke.blog.hu/api/trackback/id/tr27431172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jovigirl 2008.04.18. 18:33:41

na ná hogy örülsz,akár csak ÉN!!!!!!VÉGRE-VÉGRE!!!!!!!!!!:D
süti beállítások módosítása