HTML

It`s My Life - Életem napjai

"In my rearview mirror My life is getting clearer The sunset sighs and slowly disappears These trinkets once were treasure Life changes like the weather You grow up, grow old or hit the road ’round here So I drive, watching white lines passing by With my plastic dashboard Jesus, waiting there to greet us..."

Friss topikok

  • jovigirl: kösz Emy,hogy ide leírtad nekem-nekünk magyarul!! valahol meg volt nekem is,de mára már nem tudom ... (2008.05.13. 17:07) és a legkedvesebb:D
  • jovigirl: király ez a poló,reméllem hogy indulásig ez is meglessz:) (2008.05.10. 23:19) Bárcsak jóvá tudnám tenni
  • Angyalka: Szia! Én csak annyit tudok mondani neked, hogy nem szabad sokáig beletemetkezni a szomorúságba, me... (2008.04.27. 14:31) Kínzó vágy
  • jovigirl: na ná hogy örülsz,akár csak ÉN!!!!!!VÉGRE-VÉGRE!!!!!!!!!!:D (2008.04.18. 18:33) A küzdőtéri jegyek!!!!
  • jovigirl: Emy tudod,hogy nem vagy egyedül,kiratás és tényleg nézd a dolgok jó oldalát!!!Már az is nagyon jó ... (2008.04.09. 22:56) Hazudj nekem

Linkblog

2008.05.10. 19:57 EmykeBJ

Bárcsak jóvá tudnám tenni

Végre megint egy jó hosszú hétvége, amikor nincs semmire gondod, 3 nap pihenés:P nyakunkon van München, már CSAK 13 csodaszép májusi nap van hátra, és indulunk!!! Jövő héten elintézem a pénzváltást, úgyhogy felőlem akár indulhatunk is. E-bayről beszereztem még egy felsőt, de mást nem merek már venni. Remélem megkapom a koncertig.

Közben energiám felét az teszi ki, hogy Rá gondolok, és most az jutott eszembe, hogyan tehetném valaha jóvá, hogy olyan hideg voltam vele. Nem akartam leírni, hogy olyan kemény, mint a szikla, de százezerszer megbántam, elhihetik! Ezt az idézetet most találtam, szerintem elgondolkodtató.  

"Az, hogy igazi vagy, nem attól függ, hogy miből készítettek téged. Ez egy olyan dolog, ami csak történik veled. Amikor egy gyermek hosszú időn át szeret - nem csak játszik veled, de TÉNYLEG szeret téged - akkor válsz IGAZIVÁ… Ez nem egyszerre történik meg. Fokozatosan válsz azzá. Hosszú ideig tart. Ezért nem történik meg azokkal, akik könnyen megtörnek, érdesek vagy akikkel túl óvatosan kell bánni. Általában, mire VALÓDIVÁ válsz, a sörényed legnagyobb részét “leszeretik” rólad, kiesnek a szemeid, meglazulnak az ízületeid és nagyon elkopsz. De ez mind nem számít, mert amikor egyszer már IGAZI vagy, nem lehetsz csúnya, csak azok láthatnak annak téged, akik egyébként sem értenek meg semmit.”
(Margery Williams)

Ebből kiindulva lehet, hogy hosszabb időszak lesz, amíg ez a pasi meg fog érteni engem, és esetleg szüksége lenne rám. Valóban én lennék neki az igazi??? Az idő majd kideríti. Nekem meg elterelő hadműveletekre van szükségem, hogy rövid ideig kiverjem őt a fejemből. Vettem három új könyvet. Nem mintha több pénzem lenne ilyesmire, de volt 18.000 Ft értékű kultúra utalványom. Cd-ket sajnos nem tudtam beszerezni, de megvettem "A rock története 1. rész"-ét, ami egy jó vaskos kötet, és átfogó rocklexikon, méghozzá az 50-es, 60-as évekről. A történet 3 könyvből áll, elég lesz a többit is beszerezni. Vettem még egy Leslie L. Lawrence-t "A vérfarkas éjszakája, és a legújabb Stephen King mégvaskosabb kötetét. Lesz mivel elterelnem a figyelmemet róla. Szóval most pihenek, nincs semmire gondom, csak az indulás napját várom.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://emyke.blog.hu/api/trackback/id/tr47462917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jovigirl 2008.05.10. 23:19:34

király ez a poló,reméllem hogy indulásig ez is meglessz:)
süti beállítások módosítása