HTML

It`s My Life - Életem napjai

"In my rearview mirror My life is getting clearer The sunset sighs and slowly disappears These trinkets once were treasure Life changes like the weather You grow up, grow old or hit the road ’round here So I drive, watching white lines passing by With my plastic dashboard Jesus, waiting there to greet us..."

Friss topikok

  • jovigirl: kösz Emy,hogy ide leírtad nekem-nekünk magyarul!! valahol meg volt nekem is,de mára már nem tudom ... (2008.05.13. 17:07) és a legkedvesebb:D
  • jovigirl: király ez a poló,reméllem hogy indulásig ez is meglessz:) (2008.05.10. 23:19) Bárcsak jóvá tudnám tenni
  • Angyalka: Szia! Én csak annyit tudok mondani neked, hogy nem szabad sokáig beletemetkezni a szomorúságba, me... (2008.04.27. 14:31) Kínzó vágy
  • jovigirl: na ná hogy örülsz,akár csak ÉN!!!!!!VÉGRE-VÉGRE!!!!!!!!!!:D (2008.04.18. 18:33) A küzdőtéri jegyek!!!!
  • jovigirl: Emy tudod,hogy nem vagy egyedül,kiratás és tényleg nézd a dolgok jó oldalát!!!Már az is nagyon jó ... (2008.04.09. 22:56) Hazudj nekem

Linkblog

2008.05.08. 18:12 EmykeBJ

Még szót fogad nekem:D

Tegnap kitörölték az iwiw Ősközösségi oldalról az adatlapomat, szóval egy napig mintha kihaltam volna. Szerencsére Dynámtól rögtön kaptam egy új meghívót, és csináltam új adatlapot, úgyhogy léccives, aki szeret, jelöljön majd vissza újra! Állítólag feltörték az adatlapomat, ezért (jó tanács!) sűrűbben kell jelszavat cserélni! S tegnap eltört az  a napszemüvegem, amit kb egy hete vettem 3000 Ft-ért a Rossmannban:((( pocsék nap volt .Ma nem bírtam tovább és beszóltam vmit a drága gyerekemnek! Én gyűjtöttem össze Ingrid névnapra a pénz, és Évink kérdezte mikor tudja őt felköszönteni. Mivel nem mertem csak úgy betörni BMW-s területre, nem érdekelt semmi, szóltam szívemnek, hogy "mond már meg léccives Évinek, hogy szerdán tartunk Ingrid napot"... Úgy meglepődöt, hogy egyáltalán szóba álltam még vele, hogy rögtön szétkürtölte utánna a BMW-s tyúkoknak. Próbálta elhülyéskedni, melyik Évinek? Meg hogy nem érti, de olyan édeses nézett, meg tudtam volna zabálni. Nem mertem túlreagálni, és még köszönni is elfelejtettem, úgy megleptem őt, szóval semmi extra mosoly, csak a kemény nő képe. Hallottam, hogy mit reagáltak rá a BMW-n, hogy én nem merek odamenni? De ezt csak miatta nem merem, nehogy kidobjon onnan, hogy mit keresek ott. Elvan a gyerekem egész nap két megcsinált nőjével (csak régi munkatársak:P) annyit rohangálnak hozzá, hogy legszívesebben elröhögném magam. Mi lesz, ha tényleg elmegy akkor kihez megy oda Anita drága nyávogni, hűű annak a csajnak olyan nyafogós hangja van, és drága szívem ezért van oda. Elég csöpögős, ha értitek mire gondolok, na tőlem ilyet nyávogást ne várjon.) Szóval lehet, hogy újra szóba fog állni velem:))))) Mosolyogva jöttem ki a munkahelyről, már ennyi is elég volt, hogy boldogabb legyen a napom. Valahogy meg kéne szépülnöm közben elég pocsékul festek:S teljes rotor-tatar kéne, vagyis új hááre, szemöldök-kiszedés, egy kis szoli sem ártana a bőröm miatt. Drága Ildim meg azt mondta, hogy a fia meg tudja venni az üdülési csekkemet, féláron. Majd megszámolom mennyit fogok így visszakapni. Kell a pénz, mert 15 nap múlva IRÁNY MÜNCHEEEEEEEN!!! Ohhh, YEAAAH!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emyke.blog.hu/api/trackback/id/tr40460228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása