HTML

It`s My Life - Életem napjai

"In my rearview mirror My life is getting clearer The sunset sighs and slowly disappears These trinkets once were treasure Life changes like the weather You grow up, grow old or hit the road ’round here So I drive, watching white lines passing by With my plastic dashboard Jesus, waiting there to greet us..."

Friss topikok

  • jovigirl: kösz Emy,hogy ide leírtad nekem-nekünk magyarul!! valahol meg volt nekem is,de mára már nem tudom ... (2008.05.13. 17:07) és a legkedvesebb:D
  • jovigirl: király ez a poló,reméllem hogy indulásig ez is meglessz:) (2008.05.10. 23:19) Bárcsak jóvá tudnám tenni
  • Angyalka: Szia! Én csak annyit tudok mondani neked, hogy nem szabad sokáig beletemetkezni a szomorúságba, me... (2008.04.27. 14:31) Kínzó vágy
  • jovigirl: na ná hogy örülsz,akár csak ÉN!!!!!!VÉGRE-VÉGRE!!!!!!!!!!:D (2008.04.18. 18:33) A küzdőtéri jegyek!!!!
  • jovigirl: Emy tudod,hogy nem vagy egyedül,kiratás és tényleg nézd a dolgok jó oldalát!!!Már az is nagyon jó ... (2008.04.09. 22:56) Hazudj nekem

Linkblog

2008.04.19. 20:43 EmykeBJ

Kínzó vágy

Hogyan szerezzek vissza egy már elveszettnek tűnő szerelmet? Hogyan lehetne az enyém a szeretett férfi, ha ő már másé? Hogyan viseljem el szó nélkül, hogy ő már másra figyel, más kell neki, már hozzám sem akar szólni? Hogyan? Hogyan szerezzem vissza, úgy, hogy közben ne ártsak a másik nőnek, és neki sem? Miért teszi ezt velem? Csak ha néhányszor rámnéz, már attól is boldogabbnak érzem magam. Még ha távolról is teszi mindezt. Tiszta őrület! Nem bírom kiverni őt a fejemből, minden nap úgy alszom el, azzal a tudattal, hogy ő most más karjaiban van. Még mindig gyenge vagyok a közelében, de szerencsémre alig kerülök hozzá közel. Én vagyok élete elrontott nője? Neki volt elege belőlem? Mégis mit tehettem volna? Játszam el a (már elnézést)seggnyaló ribancot, s akkor talán ma nem néz így rám? Ilyet soha nem tettem volna. Há, most körülveszi magát szőke cicákkal, biztos nem bírja elviselni többé a barna csajokat. Mégsem tudom őt gyűlölni. Ma arra keltem, hogy bocsánatkérő levelet írok neki, ne legyen ilyen velem, de az akkor szánalmas lett volna. Nem tudom gyűlölni, mert akkor már nem írnék róla, nem gondolnék rá minden áldott(?) nap. Most nagyon illik a hangulatomhoz Bon Jovi és LeAnn Rimes duettje, én sem vágyom másra, csak hogy mindent elmondhassak annek a férfinak, akire talán mindennél jobban vágyom

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://emyke.blog.hu/api/trackback/id/tr9433178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalka 2008.04.27. 14:31:08

Szia!
Én csak annyit tudok mondani neked, hogy nem szabad sokáig beletemetkezni a szomorúságba, mert sokszor olyan dolgokat és embereket nem vesz észre az ember a saját depressziója miatt, hogy azt a végén jobban bánhatja, hogy eltelt az idő és nincsen változás,.... igen mert nem akarta észrevenni a változást az ember saját maga... úgyhogy fel a fejjel, nemsokára MÜNCHEN ÉS JOVIIIIIIIIIIIIIIII :)))))))
süti beállítások módosítása