HTML

It`s My Life - Életem napjai

"In my rearview mirror My life is getting clearer The sunset sighs and slowly disappears These trinkets once were treasure Life changes like the weather You grow up, grow old or hit the road ’round here So I drive, watching white lines passing by With my plastic dashboard Jesus, waiting there to greet us..."

Friss topikok

  • jovigirl: kösz Emy,hogy ide leírtad nekem-nekünk magyarul!! valahol meg volt nekem is,de mára már nem tudom ... (2008.05.13. 17:07) és a legkedvesebb:D
  • jovigirl: király ez a poló,reméllem hogy indulásig ez is meglessz:) (2008.05.10. 23:19) Bárcsak jóvá tudnám tenni
  • Angyalka: Szia! Én csak annyit tudok mondani neked, hogy nem szabad sokáig beletemetkezni a szomorúságba, me... (2008.04.27. 14:31) Kínzó vágy
  • jovigirl: na ná hogy örülsz,akár csak ÉN!!!!!!VÉGRE-VÉGRE!!!!!!!!!!:D (2008.04.18. 18:33) A küzdőtéri jegyek!!!!
  • jovigirl: Emy tudod,hogy nem vagy egyedül,kiratás és tényleg nézd a dolgok jó oldalát!!!Már az is nagyon jó ... (2008.04.09. 22:56) Hazudj nekem

Linkblog

2008.04.25. 17:36 EmykeBJ

Ha szereted őt, alázkodj meg érte

Ez a mondat egy autóversenyzős filmből ragadt meg bennem. Most valahogy nem ugrik be a címe, de ez Stallone filmje, és pont az ő szájából hangzik el. "Ha szereted őt alázkodj meg ha kell." Valahogy így hangzott. Nekem is meg kell ezt tennem, meg kell alázkodnom a férfi előtt, aki addig nem fog hozzám szólni, amíg bocsánatot nem kérek tőle. Nagyon hülye voltam hozzá, és nem vettem észre, hogy tényleg én kellek neki. De tegnap jó pár méterre tőlem fennhangon, röhögve mondta, legalább annyira hangosan, hogy biztos meghalljam, hogy ő most szerelmes. Mintha szíven szúrtak volna. Akkor döbbentem rá, hogy tényleg kell nekem ez a pasi. Erről a helyről már senki más nem fog érdekelni. Aztán pár perc múlva sunyin rámnézett és észrevettem. Minden percben érzem, ha közeledik, akaratomon kívül. Ráadásul már tavaly óta beszélik, hogy ő is el fog onnan menni, mint ma a nagyfőnök. Már tavaly is mondta, hogy nem tudja mi lesz, de ha ő is elmegy, semmi keresnivalóm ott. Nélküle amúgy sem bírom, s most azért viselkedik úgy, mintha semmi nem érdekelné, mert el fog menni. Nekem meg oda kell állnom elé, hogy még időben megtudja, mit jelent nekem, különben egész életemben bánni fogom. Óh, bárcsak holnap sikerülne elmondanom, hogy ne legyen ilyen velem, mert nem bírom őt így elviselni. Ma úgy jött felém, hogy nem szólt semmit, és alig mer rámnézni. Elveszítem őt, ha nem vallok be neki mindent. Nélküle én már senki vagyok...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emyke.blog.hu/api/trackback/id/tr97441994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása