HTML

It`s My Life - Életem napjai

"In my rearview mirror My life is getting clearer The sunset sighs and slowly disappears These trinkets once were treasure Life changes like the weather You grow up, grow old or hit the road ’round here So I drive, watching white lines passing by With my plastic dashboard Jesus, waiting there to greet us..."

Friss topikok

  • jovigirl: kösz Emy,hogy ide leírtad nekem-nekünk magyarul!! valahol meg volt nekem is,de mára már nem tudom ... (2008.05.13. 17:07) és a legkedvesebb:D
  • jovigirl: király ez a poló,reméllem hogy indulásig ez is meglessz:) (2008.05.10. 23:19) Bárcsak jóvá tudnám tenni
  • Angyalka: Szia! Én csak annyit tudok mondani neked, hogy nem szabad sokáig beletemetkezni a szomorúságba, me... (2008.04.27. 14:31) Kínzó vágy
  • jovigirl: na ná hogy örülsz,akár csak ÉN!!!!!!VÉGRE-VÉGRE!!!!!!!!!!:D (2008.04.18. 18:33) A küzdőtéri jegyek!!!!
  • jovigirl: Emy tudod,hogy nem vagy egyedül,kiratás és tényleg nézd a dolgok jó oldalát!!!Már az is nagyon jó ... (2008.04.09. 22:56) Hazudj nekem

Linkblog

2008.05.12. 20:33 EmykeBJ

két kedvenc dalszövegem magyarul:D

"All about lovin' you"
Minden arról, hogy szeretnek [téged]

Ránézvén életem oldalaira
Elmosódott emlékek rólam és rólad
Hibák, tudod, amiket csináltam egy párat
Párszor mellélőttem/próbálkoztam és estem időről időre
Baby, ott voltál hogy talpraállíts
Voltunk már akadálynál egyszer vagy kétszer
Ezt meg fogom kockáztatni
Kérdezz engem, hogyan kerültünk ilyen messzire
A válasz a szemeidbe van írva

Akárhányszor rádnézek, baby, valami újat látok
Ami magasabbra visz, mint előtte, ez kényszerít, hogy akarjalak
Nem akarok aludni ma éjjel, az álmodozás csak időpazarlás
Amikor nézem, az életem mivé vált
Én vagyok minden arról, hogy szeretnek [téged]

Éltem, szerettem, vesztettem, fizettem pár tartozást, baby
Voltunk már a pokolban és újra itt
Ezeken mind keresztül te mindig a legjobb barátom vagy
Mindazon szavakért, amiket nem mondtam és mindazon dolgokért, amiket nem tettem
Ma este találok egy módot

(refrén)

Elviheted ezt a világot
Te vagy minden, ami én vagyok
Csak olvasd a sorokat az arcomon
Én vagyok minden arról, hogy szeretnek [téged]

[Gitár szóló]

(refrén)

Minden arról, hogy szeretnek

 

"It's My Life"
Ez az életem

Ez a dal nem az összetört-szívűeké/(szívűeknek szól)
Nem egy csendes ima a hitet elvesztetteknek
Nem leszek csak egy arc a tömegben
Hallani fogod hangom
Amint hangosan kikiáltom

Ez az életem
Most vagy soha
Nem fogok örökké élni
Csak élni akarok, amíg élek
(Ez az életem)
A szívem mint egy nyílt autópálya
Ahogy Frankie mondta
"Magamtól csináltam"
Csak élni akarok, amíg élek
Ez az életem

Ez [a dal] azoknak van, akik megállják helyüket
Tommy-nak és Gina-nak [Livin' On A Prayer], akik sose hátráltak meg
A holnap egyre nehezebb, most ne hibázz
A szerencse sem olyan szerencsés
Meg kell csinálnod saját áttöréseidet

(refrén)

Jobb, ha magasan állsz, amikor kihívnak majd [nem párbaj, inkább kivezénylés]
Ne fordulj el, ne törj meg, ne hátrálj meg

(refrén 2x)
Mert ez az életem!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emyke.blog.hu/api/trackback/id/tr11465515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása