HTML

It`s My Life - Életem napjai

"In my rearview mirror My life is getting clearer The sunset sighs and slowly disappears These trinkets once were treasure Life changes like the weather You grow up, grow old or hit the road ’round here So I drive, watching white lines passing by With my plastic dashboard Jesus, waiting there to greet us..."

Friss topikok

  • jovigirl: kösz Emy,hogy ide leírtad nekem-nekünk magyarul!! valahol meg volt nekem is,de mára már nem tudom ... (2008.05.13. 17:07) és a legkedvesebb:D
  • jovigirl: király ez a poló,reméllem hogy indulásig ez is meglessz:) (2008.05.10. 23:19) Bárcsak jóvá tudnám tenni
  • Angyalka: Szia! Én csak annyit tudok mondani neked, hogy nem szabad sokáig beletemetkezni a szomorúságba, me... (2008.04.27. 14:31) Kínzó vágy
  • jovigirl: na ná hogy örülsz,akár csak ÉN!!!!!!VÉGRE-VÉGRE!!!!!!!!!!:D (2008.04.18. 18:33) A küzdőtéri jegyek!!!!
  • jovigirl: Emy tudod,hogy nem vagy egyedül,kiratás és tényleg nézd a dolgok jó oldalát!!!Már az is nagyon jó ... (2008.04.09. 22:56) Hazudj nekem

Linkblog

2008.04.05. 20:00 EmykeBJ

Köszönöm, hogy ismerhetlek

 Akárhogy is fáj, nem tudok haragudni erre a férfira. Fáj, hogy többé nem tud úgy a szemeimbe nézni, hogy abban ne a sajnálat, harag látszódjék. Nem tudom hol tart a kapcsolata, de  tudom hol rontottam el az esélyemet vele. Nagyon sajnálom, hogy félénk voltam hozzá, és amíg ott leszek el kell viselnem, hogy minden nap szemrehányóan fog rám nézni. Meg kéne mondanom neki, hogy attól, hogy ő most szerelmes, nem kell átnéznie rajtam, mert ezzel kikészít. Jövő héten ráadásul másik műszakba kell átmennem, pont miatta, mert vannak olyan nők, akik odamentek hozzá, hogy nekik ő kell. Én szenvedek a legjobban, és annyit sem mondana, hogy szerencsétlen, vagy húzzak el onnan a francba. Pedig ha tudná, hogy szívem szerint csak neki segítenék azon az átkozott helyen. gondolom nem akart annak kitenni, hogy nap mint nap a "megcsinált nőit" halgassam.Mindettől függetlenül még szeretem, és nem akarom hogy gyűlölettel nézzen rám... Legszívesebben Jelenává változnék, és megírnám neki, hogy nem bírom tovább nélküle, de sajnos nem vagyok ilyen merész, csak ennyire:

Elbűvöltél
 
Akkor éreztem, hogy
Talán újra lehetek még szerelmes
Többé nem gondoltam a múltra
Ismét jó volt férfira vágyni
Látni szemeidben, hogy kívánsz…

Azt hiszem, elbűvöltél

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emyke.blog.hu/api/trackback/id/tr99412795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása