HTML

It`s My Life - Életem napjai

"In my rearview mirror My life is getting clearer The sunset sighs and slowly disappears These trinkets once were treasure Life changes like the weather You grow up, grow old or hit the road ’round here So I drive, watching white lines passing by With my plastic dashboard Jesus, waiting there to greet us..."

Friss topikok

  • jovigirl: kösz Emy,hogy ide leírtad nekem-nekünk magyarul!! valahol meg volt nekem is,de mára már nem tudom ... (2008.05.13. 17:07) és a legkedvesebb:D
  • jovigirl: király ez a poló,reméllem hogy indulásig ez is meglessz:) (2008.05.10. 23:19) Bárcsak jóvá tudnám tenni
  • Angyalka: Szia! Én csak annyit tudok mondani neked, hogy nem szabad sokáig beletemetkezni a szomorúságba, me... (2008.04.27. 14:31) Kínzó vágy
  • jovigirl: na ná hogy örülsz,akár csak ÉN!!!!!!VÉGRE-VÉGRE!!!!!!!!!!:D (2008.04.18. 18:33) A küzdőtéri jegyek!!!!
  • jovigirl: Emy tudod,hogy nem vagy egyedül,kiratás és tényleg nézd a dolgok jó oldalát!!!Már az is nagyon jó ... (2008.04.09. 22:56) Hazudj nekem

Linkblog

2008.06.02. 19:15 EmykeBJ

München után, Dorf előtt:D

Drága jovisaim:D:D:D Átéltem életem első Bon Jovi koncertjét, München 72.000 drága Bon Jovi rajongóval együtt. Az álom kellős közepén voltam, és még nem ébredtem föl, holnap kezdetét veszi az utazásom, 2. Bon Jovi koncimra. Igeeen. a másodikra. Münchenről írtam egy hosszabb beszámolót még az abbcenteres blogomba, idelinkelem:

http://www.abbcenter.com/index.php?b=blog_bon_jovi_elveszett_foutak&id=6777

Holnap utazom Szombathelyre drága Anettomhoz, és onnan másnap reggel irány Ebreichsdorf. Jobban várom, mint az elsőt, hiszen az tényleg olyan volt, mintha látomásom lenne. Nem számított, hogy a küzdőtéren voltunk, (na jó, csak egy kicsit)és nem Fanclubosként elől, így elsőre örökké emlékezni fogok erre a napra. Tökéletes koncert volt, Jon felejthetelen élményt nyújtott, és drága Richiere sem találtam szavakat. hibátlanok voltak, és boldogog, és ez az öröm a mi arcunkra is rávetült, és azt kívánom, bárcsak örökké tartott volna. De csak két és fél óra volt, meg a várakozás, s áldom Anettet, hogy annak idején rábeszélt engem Münchenre is. És hogy megint láthatom őket? Ez csak a gyors jegyrendelésnek köszönhető még a turné elején. A tribünjegyeinket elcseréljük majd kinn egy terhes kismamával, hogy megint jól kitombolhassuk magunkat. Szóval holnap este indul az újabb őrület, Let`s Gooooo, és Lost Higway, Hey, hey....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emyke.blog.hu/api/trackback/id/tr55499925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása