HTML

It`s My Life - Életem napjai

"In my rearview mirror My life is getting clearer The sunset sighs and slowly disappears These trinkets once were treasure Life changes like the weather You grow up, grow old or hit the road ’round here So I drive, watching white lines passing by With my plastic dashboard Jesus, waiting there to greet us..."

Friss topikok

  • jovigirl: kösz Emy,hogy ide leírtad nekem-nekünk magyarul!! valahol meg volt nekem is,de mára már nem tudom ... (2008.05.13. 17:07) és a legkedvesebb:D
  • jovigirl: király ez a poló,reméllem hogy indulásig ez is meglessz:) (2008.05.10. 23:19) Bárcsak jóvá tudnám tenni
  • Angyalka: Szia! Én csak annyit tudok mondani neked, hogy nem szabad sokáig beletemetkezni a szomorúságba, me... (2008.04.27. 14:31) Kínzó vágy
  • jovigirl: na ná hogy örülsz,akár csak ÉN!!!!!!VÉGRE-VÉGRE!!!!!!!!!!:D (2008.04.18. 18:33) A küzdőtéri jegyek!!!!
  • jovigirl: Emy tudod,hogy nem vagy egyedül,kiratás és tényleg nézd a dolgok jó oldalát!!!Már az is nagyon jó ... (2008.04.09. 22:56) Hazudj nekem

Linkblog

2008.04.30. 08:46 EmykeBJ

5 nap nélküle

A héten már nem kell mennem dolgozni, mert ma lesz tesóm ballagása 11-kor. Elég pocsék idő van, lehet, hogy esni fog. Egész nap arra tudtam gondolni, hogy most 5 napig nem fogom látni őt. Délutános voltam, így nem volt esélyem szembetalálkozni vele, hogy kérdőre vonjam, miért viselkedik velem úgy, ahogy. Csak annyira láttam, amíg a régi barátnője fojton utánna ment, így én már nem is illek a képbe, s ráadásul összejött a rémálma is. Egy műszakban dolgozom a hóbortos csajjal, aki épp mellettem küldte, amíg Ő épp lelépett. Editke elköszönt tőle, erre ő rám sem mert nézni, mintha ott sem lennék, lazán levág egy hellót. Mintha más nem is lenne ott. Úgy megtépném őt, hogy azt egy egész élet kevés lenne visszakapnom tőle:) Szóval 5 nap nélküle... a szemei nélkül, az illata nélkül, az egész lénye nélkül. Már most hiányzik, s milyen lesz ez az egész nélküle? Bele sem merek gondolni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://emyke.blog.hu/api/trackback/id/tr85448160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása